Morgen vanaf 7:30 uur bereikbaar

          

Telefoon: 050 549 4170

Webshop keurmerk

Klantenscore 9,0 / 10

Garantie, ruilen en retourneren

Garantie

Bij alle artikelen die wij aanbieden geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een artikel in een goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Indien u een artikel ontvangt welke hier niet aan voldoet, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Per situatie kijken wij naar een oplossing in de vorm van vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf de voorwaarden stellen aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.

Op sommige producten geldt een extra garantie bovenop de wettelijke garantie. Bij producten van Paslode en Spit heeft u recht op tot wel 3 jaar FOS garantie. Ook voor Hitachi bieden wij als officieel dealer 3 jaar garantie. U dient hiervoor uw toestel wel te registreren bij de fabrikant.

Retourneren en ruilen

Mocht u niet tevreden zijn over het aan u geleverde artikel dan kunt u deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is, niet gebruikt en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking zit. Voor producten die beschadigd of niet compleet zijn wordt een schadevergoeding in rekening gebracht. Bij retourneren kunt u het aankoopbedrag (inclusief al berekende verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort krijgen of u kunt het artikel omruilen tegen een ander artikel uit het assortiment.

Het retourformulier kan je hier downloaden.

Retour procedure

Het terugsturen van een artikel gaat als volgt: 
- U meldt aan ons dat u een artikel retour wilt sturen.
- U ontvangt telefonisch of per e-mail een bevestiging van uw verzoek.
- U ontvangt telefonisch of per e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
- Na ontvangst van het gestuurde artikel ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail.

De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor uw rekening.

Annulering

Het is mogelijk om uw order kosteloos te annuleren, wanneer deze nog niet is verzonden. Als u een order wilt annuleren neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, doormiddel van het sturen van een e-mail of telefonisch via 050-5494170.

Wanneer u een verkeerd product ontvangen heeft, waarbij de fout bij ons ligt, zullen wij uiteraard de retour verzendkosten vergoeden. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.

Indien een artikel niet meer leverbaar is, zullen we in overleg het totale bedrag terugbetalen of u kunt kiezen voor een andere product uit ons assortiment.

Reparatie

THS Tools beschikt over een eigen werkplaats. Wanneer uw machine buiten de garantieperiode defect gaat, kunt u hierover met ons contact opnemen.

Wilt u uw machine aanmelden voor reparatie? Vul dan onderstaand formulier in. Voeg dit formulier en uw factuur toe aan de machine.

U kunt de machine bij ons inleveren of opsturen naar:

THS Tools t.a.v. Reparatie

Wismarweg 17

9723 HC Groningen

 Klik hier voor het reparatieformulier

 

Klachten

THS Tools gaat voor een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Mocht de bestelling of het contact met ons niet naar tevredenheid verlopen zijn, dan horen wij dit graag. We doen er dan alles aan om u alsnog tevreden te stellen. Uw klacht kunt u sturen naar info@thstools.nl, wij nemen deze dan zo snel mogelijk in behandeling en houden u daarvan op de hoogte.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@thstools.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
Krijg 10 euro korting bij besteding van €175,-