Nu bereikbaar tot 17:30

        

Telefoon: 050 549 4170

Webshop keurmerk

Klantenscore 9,0 / 10

FAQ - Veel gestelde vragen

Hieronder kunt u veel gestelde vragen van klanten vinden, zodat u direct antwoord heeft op sommige vragen. Wij proberen de webshop zo duidelijk mogelijk te maken, maar heeft u toch nog een vraag dan helpen wij u graag!

U kunt ons contact formulier invullen of bellen met 050 - 549 41 70.

Onderwerpen FAQ

Bestellen en verzenden

Service en contact

 

 

 

 


 

 Bestellen en verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

  • Bij al onze producten staat een indicatie van de verzendtijd. Indien u voor 17:00 een product besteld dat voorradig is, dan verzenden wij hem dezelfde dag nog. Afhankelijk van de vervoerder heeft u hem dan de volgende dag in huis. Ook op zaterdag! Voor meer informatie over levertijden kunt u op deze pagina kijken.

Verzenden jullie ook naar België of Duitsland?

  • Jazeker! Wij verzenden onze producten niet alleen binnen Nederland, maar ook naar België. En bestelt u voor 17:00 uur? Dan heeft u het vaak de volgende dag al in huis! Ook naar Duitsland is verzending mogelijk.

Betaal ik verzendkosten bij THS Tools?

  • Bij THS Tools betaalt u geen verzendkosten wanneer uw bestelling boven de € 50, - is. Wanneer u hieronder zit zijn de verzendkosten € 7,20 excl. BTW.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Het is mogelijk om uw order kosteloos te annuleren, wanneer deze nog niet is verzonden. Als u een order wilt annuleren neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, doormiddel van het sturen van een e-mail of telefonisch via 050-5494170.

Hoe werkt het bestellen via THS Tools?

  • Wanneer u genoeg geïnformeerd bent en bij ons een product wilt bestellen, kunt u op de productpagina op de knop 'in winkelwagen' klikken. Op dat moment heeft u een virtuele winkelwagen met daarin het product, u kunt hierbij nog meerdere producten toevoegen. Vervolgens kunt u dit product/ deze producten bestellen door in de winkelwagen op 'Ga door naar afrekenen' te klikken. Hier kunt u uw gegevens invullen, de verzendmethode kiezen, betalingsmethode bepalen en afrekenen. Dan wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode, waar u de betaling afrond. Op dat moment is bij ons de bestelling binnen en gaan wij ermee aan de slag. Wij zorgen dat we dan de bestelling zo snel mogelijk bij u bezorgen! Heeft u vragen of komt u er niet uit? Neem dan even contact met ons op via 050-5494170.

Ik wil het aantal artikelen in mijn winkelwagen wijzigen. Hoe gaat dat?

  • Als u het aantal van een artikel in uw winkelwagen wilt wijzigen kunt u in u winkelwagen het aantal veranderen. Vergeet niet na het wijzigen van het aantal op enter te drukken. Op deze manier wordt het nieuwe aantal verwerkt en ziet u het jusite totaalbedrag verschijnen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen op een afhaalpunt?

Ik heb mijn bestelling zo snel mogelijk nodig. Kan er moet spoed geleverd worden?

  • Er zijn verschillende mogelijkheden om uw pakket sneller bij u te krijgen. Zo is het mogelijk om (met toeslag) uw pakket de volgende ochtend voor 12.00 of zelfs 10.00 te laten bezorgen. Neem hier voor zo snel mogelijk contact met ons op. Als u voor 10.00 uur besteld kunt u het pakket dezelfde avond zelfs al in huis hebben!
 


↑ Terug naar boven
 
 

 Betalen

Hoe kan ik betalen bij THStools.nl?

  • THS Tools biedt verschillende mogelijkheden voor betaling. Dit kan met:

             iDEAL
             Bancontact/MisterCash
             Achteraf bij verzending onder rembours
             Overboeking via Sisow
             CreditCard
             Pinnen/contant (dit kan in de showroom, neem hiervoor contact met ons op)
             Op rekening (in overleg)
             PayPal
             Belfius
             V Pay

Betaal ik verzendkosten bij THS Tools?

  • Bij THS Tools betaalt u geen verzendkosten wanneer uw bestelling boven de € 50, - is. Wanneer u hieronder zit zijn de verzendkosten € 7,20 excl. BTW.

Kan ik ook zonder BTW betalen?

  • Ja dat kan, wanneer u een buitenlands BTW nummer heeft. U dient zich hiervoor te registreren en dit bij ons te melden! Volg deze instructies om zonder BTW te betalen.
 

↑ Terug naar boven
 
 

 Bestellen vanuit België

Verzenden jullie ook naar België?

  • Jazeker! Wij verzenden onze producten niet alleen binnen Nederland, maar ook naar België. En bestelt u voor 17:00 uur? Dan heeft u het vaak de volgende dag al in huis!

Kan ik ook zonder BTW betalen?

  • Ja dat kan, wanneer u een buitenlands BTW nummer heeft. U dient zich hiervoor te registreren en dit bij ons te melden! Volg deze instructies om zonder BTW te betalen.
 

 
 

 Garantie en retourneren

Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

  • Bij alle artikelen die wij aanbieden geldt de wettelijke garantie. Dit wil zeggen dat een artikel in een goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Indien u een artikel ontvangt welke hier niet aan voldoet, zorgen wij zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. Op sommige producten geldt een extra garantie bovenop de wettelijke garantie. Bij producten van Paslode en Spit heeft u recht op tot wel 3 jaar FOS garantie.  Op Carat bieden wij 1 jaar garantie bovenop het jaar fabrieksgarantie. Kijk hier voor meer informatie over garantie.

Wat is FOS garantie?

  • Het FOS garantiesysteem is een unieke en uitgebreide service die wij aanbieden bij Spit en Paslode. FOS houdt in tot 3 jaar GEEN reparatie- en onderhoudskosten. Na deze periode gelden tot en met 5 jaar na aankoop vaste reparatiekosten per reparatie. U geniet bovendien vanaf de betaalde reparatiedatum van 6 maanden garantie op de gerepareerde machine! Bekijk deze pagina voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Het is mogelijk om uw order kosteloos te annuleren, wanneer deze nog niet is verzonden. Als u een order wilt annuleren neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, doormiddel van het sturen van een e-mail of telefonisch via 050-5494170.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Mocht u niet tevreden zijn over het aan u geleverde artikel dan kunt u deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking zit. Voor producten die beschadigd of niet compleet zijn wordt een schadevergoeding in rekening gebracht. Bij retourneren kunt u het aankoopbedrag (inclusief al berekende verzendkosten) binnen 14 dagen teruggestort krijgen of u kunt het artikel omruilen tegen een ander artikel uit het assortiment. Kijk hier voor meer informatie over retourneren.

 


↑ Terug naar boven

 

 Reparaties en keuringen

Kan ik mijn product ook laten repareren?

  • THS Tools beschikt over zijn eigen werkplaats. Voor alle mogelijkheden kunt u het beste contact met ons opnemen via 050-5494170 of info@thstools.nl. Het product kunt u bij ons langs brengen of opsturen naar:

THS Tools, T.a.v. Reparatiedienst

Wismarweg 17

9723 HC Groningen

Vul dit formulier in en voeg hem bij. Voeg daarnaast uw factuur toe. Heeft u geen factuur? neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn machine door jullie laten keuren?

  • Wij keuren ook machines. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen of even een kijkje nemen op deze pagina.
 

↑ Terug naar boven
 
 

 Kortingscode

Hoe werkt mijn ontvangen kortingscode?

Hoe kom ik aan een kortingscode?

 


↑ Terug naar boven 

 

 Service en contact

Hoe kan ik in contact komen met jullie?

Het is mij niet helemaal duidelijk welk product ik moet kiezen, wat moet ik doen?

  • Wij bij THS Tools zijn een gespecialiseerde onderneming die graag haar kennis deelt, daarom kunt u altijd bij ons terecht met vragen over machines en problemen die u in de bouw tegenkomt. U kunt dus het beste contact opnemen met één van onze experts.

 Hoe blijf ik op de hoogte van alle acties van THS Tools?

 


 
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief
Krijg 10 euro korting bij besteding van €175,-